środa, maja 28, 2014

Zmiana nagród w konkursie

Kochane moje blogo - czytajki... 
Niestety paczuszka z tuszami na konkurs nie doszła na czas i zmuszona jestem zmienić zestawy nagród. 
Z tej okazji przedłużam konkursik dla Was. 
Przygotowałam Wam trzy zestawy nagród: 

1) paletka cieni smoky eyes Miss Sporty, oczyszczające plastry na nos Revitale, kredka fabulous eyes z Miss Sporty (kolor 050 peach pink);  

2) nawilżająca pomadka z NYC (kolor 405 blue rose), oczyszczające plastry na nos Revitale, kredka fabulous eyes z Miss Sporty (kolor 050 peach pink); 
3) cień do powiek z Astor (kolor 300 vivid green), oczyszczające plastry na nos Revitale, kredka fabulous eyes z Miss Sporty (kolor 050 peach pink); 



To małe zbliżenie na pierwszy zestaw:


A to na drugi: 


I trzeci:



Mam nadzieję, że mimo, że musiałam dokonać zamiany to osoby biorące udział nadal są chętne do zgarnięcia. :)
Z tego właśnie powodu nie umieszczałam nowego posta a edytowałam ten. :)


Waszym zadaniem jest:

1) polubić post informujący o konkursie na fun page'u i udostępnić (podać link w komentarzu pod nim);
2) polubić blog http://malowanasloncem.blogspot.com i zostać publicznym jego obserwatorem (warunek konieczny) 
3) zaprosić minimum dwie osoby do wzięcia udziału w konkursie (zaproszone osoby muszą przynajmniej polubić blog);


Na blogu w komentarzach pod postem o konkursie oraz pod postem na FB proszę podać następujące informacje:

1) obserwuję blog jako:
2) obserwuję fun page jako:
3) do zabawy zaprosiłam:

Mam nadzieję, że zadanie nie będzie dla Was zbyt trudne. 
Na zgłoszenia czekam do 15 czerwca.
Ogłoszenie zwyciężczyń - 16 czerwca.



Bierzcie udział bo warto.

3 komentarze:

  1. 1) obserwuję blog jako: Sylla
    2) obserwuję fun page jako: Sylwia Pietrucha
    3) do zabawy zaprosiłam: MiliMUA i Agate Rajczak

    OdpowiedzUsuń
  2. 1) obserwuje bloga jako Renata Marciniec
    2) obserwuje fanpage jako Renata Marciniec i Zielonooka
    3) zaprosiłam Martę Marciniec i Magdalenę Czarnik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger