czwartek, sierpnia 21, 2014

Kolejny dzień wyzwań...

Dzisiaj a właściwie wczoraj (nie mogę się wyrobić z czasem stąd opóźnienie) miała być krótka notatka nt. porządków w kolumnie bloga.
No cóż nad tym jeszcze pracuję i to jest u mnie temat na nieco dłużej niż tylko jeden dzień. ;)
Ale za to chciałabym się z Wami podzielić metamorfozą jakiej poddałam Malowaną Słońcem.
Tak blog wyglądał zanim zabrała się za niego Asia z http://vejjs.blogspot.com.


A po to już inna bajka. Sami zobaczcie. :)


Asiu jeszcze raz dziękuję Ci za pomoc. 

Mam jednak pytanie do Was czytelniczek. Nie zadziała galeria. Otwiera zdjęcie w tej samej stronie. Ktoś wie dlaczego? Wcześniej było ok ale teraz coś nie zgrało się. 

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź. Zaraz spróbuję. Mam nadzieję, że się uda. :)

      Usuń
  2. Wow! To dopiero nazywa się metamorfoza:) teraz jest świetnie, szkoda że ja jestem zielona w tych sprawach... tak to i pewnie znałabym odpowiedź na Twoje pytanie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem nieźle to wyszło. ;) Ale bez pomocy Asi nie byłoby tego.
      Czasem trzeba coś zmienić, prawda? :D

      Usuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger