niedziela, sierpnia 31, 2014

Książka

Tutaj będą pojawiać się recenzje książek, które przeczytałam i z którymi chcę się z Wami koniecznie podzielić.
Oczywiście nie będą to tylko i wyłącznie same perełki, które koniecznie musicie przeczytać.
Wspomnę również o tych pozycjach książkowych, które nie wzbudziły we mnie większego zachwytu.
Recenzje książek pojawiać się będą w poniedziałki, na przemian z pozostałymi propozycjami (muzyka, film, przygoda).




 Księgarnia spełnionych marzeń Katarina Bivald

 Billy. Kot, który ocalił moje dziecko


 Śladami Caroline

 Utrata

 Namaluj mi słońce

 Zemsta

 Klub Matek Swatek

 W dżungli życia

 Pięć osób, które spotykamy w niebie

 Zaklęta

 Jak żyć szczęśliwie w innym kraju

 Mąż z ogłoszenia

 Wyspa kobiet

 A niedzielę spędziłam z...

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię czytać, więc chętnie dowiem się co warto przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kilka propozycji czeka w poczekalni na swój czas, którego stale brakuje. ;)

      Usuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger