środa, sierpnia 27, 2014

Mała wielka metamorfoza...

W życiu każdej kobiety nadchodzi taki dzień, kiedy musi dokonać zmian. Mniejszych bądź większych ale po prostu musi.
Również i u mnie tak było i nadal jest. 
Zmiana pracy, zmiana pewnych etapów w życiu osobistym... I każda z tych zmian okazała się strzałem w dziesiątkę.
Przyszedł również nieubłaganie czas na dokonanie korekt na blogu. W końcu to moja druga miłość. ;)

Czy pamiętacie jak dotychczas wyglądał blog?
Gwoli przypomnienia...


A to już wersja poprawiona. Zupełnie inna...


Co się zmieniło?
Dla tych, którzy mogą nie do końca kojarzyć...

Przy uruchamianiu strony automatycznie rozbrzmiewała spokojna muzyczka, która miała na celu relaksować Was w trakcie czytania bloga.
Była spokojna i przyjemna dla ucha ale przyznać trzeba, że po którymś już razie nawet jeśli o mnie chodzi to zaczynała drażnić i pierwsze co robiłam po uruchomieniu strony to wyłączałam ją. :)
Zmieniło się menu. Nie jest to ostateczna wersja i jeszcze w tym tygodniu ulegnie ono zmianie.
Oczywiście zmieniło się tło oraz czcionka.
Z pewnością na korzystniejszą... ;)
Dodałam narzędzie zwane Linkwithin, które pozwala na zainstalowanie listy podobnych postów na blogu.
Co się jeszcze zmieni?
Pojawią się bloki tematyczne podzielone na dni. Jeszcze nie będę zdradzała ich tematyki ale sądzę, że się Wam spodobają.
Projekt bloga, jak już wspomniałam w jednym z wcześniejszych postów, wykonała Asia z http://vejjs.blogspot.com. Jeszcze raz dziękuję Ci Asiu. :
Co jescze się zmieni?
Śledźcie Malowaną na bieżąco a sami zobaczycie już wkrótce.
A która wersja Malowanej Słońcem bardziej Wam przypadła do gustu?
Czy jesteście za tym aby od czasu do czasu zmieniać wygląd bloga?
Pozdrawiam Was i życzę spokojnej nocy. :*

17 komentarzy:

  1. Konkretna zmiana ! Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już pisałam :) Zmiana zdecydowanie na plus :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. :) Warto od czasu do czasu coś zmienić. :)

      Usuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger