poniedziałek, września 15, 2014

Blogerka szuka miejsca do pracy...

Dzisiaj rozpoczyna się trzecia już seria wyzwań jakie stawia przed nami Ula z senmai.pl.
Dzisiejszy temat ma przybliżyć Czytelnikom, gdzie pracuje Ich blogerka.
W moim przypadku są to różne miejsca. Zwykle rozkładam się wygodnie na swoim łóżku a obok na stoliku kawa - to podstawa. No i oczywiście coś słodkiego musi być.
Drugie moje ulubione miejsce do tworzenia postów to kuchnia. Tam zawsze znajduję coś ciekawego, więc pewno stąd zamiłowanie do tego miejsca.


Wspomniany już stół w kuchni, kubek pysznej kawy i oczywiście coś słodkiego. I zmieniają się tylko tematyki postów i daty. ;)
Bardzo często natchnienie przychodzi tuż po przekąszeniu małego co nieco. Bo muszę się przyznać do tego - jestem okropnym łakomczuchem.

 Często też miejscem, które mnie inspiruje do pracy i pomaga znaleźć nowe pomysły jest otaczająca przyroda.
Zabieram ze sobą aparat i idę na spacer.
A teraz, kiedy rozpoczyna się sezon jesienny coraz częściej preferuję taki sposób pracy.

Tak oto powstają posty, które macie okazję czytać.
Odrobina słodyczy, kubek dobrej kawy, słońce, natura...
W zależności od potrzeby.
Myślicie, że w takich miejscach jak kuchnia czy przyroda można się na tyle skoncentrować i wyciszyć aby stać się kreatywnym blogerem?
Buziaki. :*

22 komentarze:

  1. A ja tam jak piszę to muszę zdecydowanie przy biurku w pełnej gotowości ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najczęściej pisze posty siedząc z laptopem w pokoju na łóżku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo u Ciebie klimatycznie, tak... leśnie :) Narobiłaś mi strasznej ochoty na babkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, smakowicie wygląda to ciasto! Z lodami? Aż skoczę do kuchni po kawałek mojego zakalca... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I smakowite było. :D Bita śmietana. Połączenie niesamowite. :D

      Usuń
  5. Ja akurat posty tworze w mojej sypialni przy biurku, ale kocham spacery z aparatem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie spacery zawsze owocują pięknymi zdjęciami. :)

      Usuń
  6. Ale mi narobiłaś ochoty na ciasto z bitą śmietaną! I też uwielbiam przyrodę jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na mojego bloga szukam inspiracji tylko w naturze ;) naturalny blog, naturalna inspiracja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszny zestaw i ten szwedzki napis na kubeczku <3!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień to czas zatrzymania, melancholii, więc czas spędzony na łonie natury, może być ciekawą inspiracją, a do tego te piękno przyrody:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. :) Pod warunkiem, że dopisuje pogoda. Jesień jest magiczną porą roku. Te kolory na drzewach... Coś wspaniałego. :)

      Usuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger