środa, września 24, 2014

Prezenty od Ziaji dla Was...

Kochani...
Od spotkania blogerek minęło już spooooro czasu. I w końcu nadszedł czas aby podzielić się z Wami prezentami z tego spotkania.
Organizowałam meeting dla 12 osób ale niestety nie wszystkie dziewczyny przyszły.
Firmy, które zapewniły nam prezenty zgodziły się na przekazanie niewykorzystanych giftów na konkurs.
Jedną z firm, która dostarczyła sporych prezentów była firma Ziaja z Rzeszowa. 
Bardzo dziękuję Pani Monice (właścicielce) za szybką reakcję i możliwość zapoznania nas z produktami, które i tak większość z nas kojarzy a nawet używa.
Polecam serdecznie Gabinet na ul. Zagłoby bo poza kompetentnym zespołem specjalistów macie możliwość zaopatrzenia się tam w doskonałej jakości produkty kosmetyczne.

Postanowiłam podzielić prezent na cztery wygrane. 
A oto co czeka na Was...


I tak miejsce:
2. wyciszający krem CC + zestaw próbek
3. krem BB odcień naturalny + zestaw próbek

Co należy zrobić aby stać się posiadaczem tych kosmetyków?

1. być publicznym obserwatorem bloga (warunek konieczny)
2. polubić Fun Page na FB (warunek konieczny)
3. udostępnić info o konkursie na własnym profilu FB (post z Fun Page - warunek konieczny)
4. zaprosić min. 3 osoby do zabawy
5. pozostawić na blogu komentarz pod interesującym Cię postem (osoba z największą ilością otrzyma 1 nagrodę, pozostałe będą do wyboru przez Was).

Schemat:
1. obserwuję blog jako ...
2. polubiłam FP na FB jako...
3. link do udostępnionej info o konkursie...
4. do zabawy zapraszam...
5. (nie zapomnijcie jeśli chcecie upolować nagrodę główną)

Pozdrawiam Was i życzę powodzenia.

Konkurs będzie trwał do 12 października.
Pierwsze miejsce będzie znane od razu.
Trzy pozostałe (po wcześniejszym sprawdzeniu czy zostały spełnione warunki) będą ogłoszone w ciągu tygodnia. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w ramach losowania.


67 komentarzy:

  1. Szkoda że konieczne jest tyle punków związanych z Fb.
    Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagrody są tego warte. :) I nie wydaje mi się żeby warunki były wygórowane. ;)

      Usuń
    2. na FB trzeba spelnic tylko 2 warunki nie rozumiem oburzenia? link do udostepnienia jest tylko po to by potem latwiej bylo wszystkich odszukac...zasady sa proste przejrzyste i do spelnienia w 3 min moze nawet mniej

      Usuń
  2. Świetny pomysł z tym konkursem. Ja się nie zgłaszam, bo mam te kosmetyki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak... ;) ale jakbyś potrzebowała uzupełnić zapasy... :D

      Usuń
  3. Ja nie bardzo rozumiem punkt 5, z największą ilością czego??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli spełnisz wszystkie warunki a dodatkowo pozostawisz komentarze pod postami i znajdziesz sie w top komentator to otrzymasz zestaw 1. :)

      Usuń
    2. 1. obserwuję blog jako Layla
      2. polubiłam FP na FB jako Mariolka Garanty
      3. link do udostępnionej info o konkursie https://www.facebook.com/mariolka.garanty
      4. do zabawy zapraszam Alina Furman, Monika BędkowskaZofia Garanty

      Usuń
    3. Dziękuję za zgłoszenie. :) No i powodzenia. :)

      Usuń
  4. Nowa fanka wita :) Interesujący konkurs.Warto tutaj się zgościć i być na bieżąco, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłaś do mnie Alinko. Dziękuję. :*

      Usuń
  5. 1. obserwuję blog jako: Anna Kołakowska
    2. polubiłam FP na FB jako: Anna Kołakowska
    3. link do udostępnionej info o konkursie: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10203627686110539&id=1167835225
    4. do zabawy zapraszam - zaprosiłam na FP na FB

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. obserwuję blog jako Dominika i Piotrek
    2. polubiłam FP na FB jako Dominika Drobka
    3. link do udostępnionej info o konkursie https://www.facebook.com/dominika.drobka/posts/295113497360163
    4. do zabawy zapraszam zaprosilam na FB pod postem :-)
    5. (nie zapomnijcie jeśli chcecie upolować nagrodę główną)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. obserwuję blog jako Zdzisława Imianowska
    2. polubiłam FP na FB jako Zdzisława Imianowska
    3. link do udostępnionej info o konkursie https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/711299692289547?from_close_friend=1&notif_t=close_friend_activity
    4. do zabawy zapraszam Anna Kozłowska,Ola Nowak,Wiktoria Piwowarczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie się i 3mam kciuki. :)
      P.S. Przypominam o nagrodzie nr 1 (komentarze na blogu) :)
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  8. 1. obserwuję blog jako: Bożena Osowiecka
    2. polubiłam FP na FB jako: Bożena Osowiecka
    3. link do udostępnionej info o konkursie: https://www.facebook.com/bozena.osowiecka/posts/332639110251120
    4. do zabawy zapraszam - zaprosiłam na FB: Monika Lipińska, Elżbieta Jankowska-Koszela, Magda Szwed

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. obserwuję blog jako ... Magdalena Juśko
    2. polubiłam FP na FB jako...Magdalena Juśko
    3. link do udostępnionej info o konkursie...https://www.facebook.com/magdalena.jusko.5/posts/10205118706470268
    4. do zabawy zapraszam...Zaprosiłam na Fb.

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. obserwuję blog jako daria0651
    2. polubiłam FP na FB jako Daria Zych
    3. https://www.facebook.com/daria.zych.7/posts/717809568306745
    4. do zabawy zapraszam...Milena Machaj, Natalia Machaj, Kinga Wolak, Amanda Wolak

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. obserwuję blog jako: Katarzyna Michałowicz
    2. polubiłam FP na FB jako: Katarzyna Michałowicz
    3. link do udostępnionej info o konkursie: https://www.facebook.com/katarzyna.michalowicz/posts/847030015321669
    4. do zabawy zapraszam: Monika Walter, Emilia Ignacenko, Zofia Rzemek :)
    5. (nie zapomnijcie jeśli chcecie upolować nagrodę główną)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. obserwuję blog jako: Renata Ciosek
    2. polubiłam FP na FB jako: Renata Ciosek
    3. link do udostępnionej info o konkursie: https://www.facebook.com/#!/renata.ciosek/posts/727197467364952
    4. do zabawy zapraszam: Elżbieta Świtulska, Małgorzata Maria Roczek, Lidia łoziak, Ula Pięta, Aneta Przeniczkowska, Kasia Franiszyn- Lciano

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. obserwuję blog jako Braggaxyz
    2. polubiłam FP na FB jako Ada Bury
    3. link do udostępnionej info o konkursie -> https://www.facebook.com/ada.bury.10/posts/310307645819827
    4. do zabawy zapraszam Alena Dubrowskaja, Aleksandra Anna Greszczeszyn, Anna Niezgódka, Monika Madzia Galanty

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. obserwuję blog jako: Jane Lo
    2. polubiłam FP na FB jako: Alena Dubrowskaja
    3. link do udostępnionej info o konkursie: https://www.facebook.com/alena.dubrowskaja/posts/739616386093100
    4. do zabawy zapraszam: Małgorzata Margo Korniluk, Małgorzata Maria Roczek, Agnieszka Strzałkowska, Magdalena Juśko, Anna Bendyk, Anna Firszt

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. obserwuje blog jako: Joanna Walczyk
    2. polubiłam na fb jako : Joanna Magdalena
    3. link do udostępnionej info o konkursie https://www.facebook.com/madzia.madziusia/posts/1507798162800096
    4. do zabawy zapraszam Karolina Borowska, Aneta Żyłowska, Radosław Pyziak, Izabela Rx, Anna Budzinska.

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. obserwuję blog jako Benia besia
    2. polubiłam FP na FB jako Bernadeta Bomba
    3. link do udostępnionej info o konkursie https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/778771575517004
    4. do zabawy zapraszam:Renata Grocholska, Renata Chodkowska, Sylvia Bomba
    5. 1 komentarz

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. obserwuję blog jako Sylwia Kuzioła
    2. polubiłam FP na FB jako Sylwia Kuzioła
    3. link do udostępnionej info o konkursie https://www.facebook.com/sylwia.kuziola81/posts/857716870935265
    4. do zabawy zapraszam na Facebooku

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. obserwuję blog jako Wiedźma
    2. polubiłam FP na FB jako Dominika Cabaj
    3. link do udostępnionej info o konkursie: https://www.facebook.com/dominika.cabaj.1/posts/789409771097506
    4. do zabawy zapraszam Justyna Tęczar, Patrycja Adamczyk, Marzena Cabaj
    5. nie zapomniałam :D walczę o główną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. obserwuję blog jako Katarzyna Wierzba
      2. polubiłam FP na FB jako Kasia Wierzba
      3. link do udostępnionej info o konkursie https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/826785104040112
      4. do zabawy zapraszam Lucyna Lachendrowicz Teresa Mk Sylvia Bomba

      Usuń
  19. 1. obserwuję blog jako Sylwia Bomba
    2. polubiłam FP na FB jako Sylvia Bomba
    3. link do udostępnionej info o konkursie: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/304927153045960
    4. do zabawy zapraszam: Emilia Ignacenko , Emila Kejna , Ewelinka Rączka , Ewelina Czajczyk

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuj blog jako Renata Marciniec
    polubiłam FP na FB jako zielonoka oraz jako Renata Marciniec
    link do udostępnenia na moim FP https://www.facebook.com/zielonoka/posts/1506564732933540
    do zabawy zaprosiłam: Magdalenę Czarnik, Agnieszkę Komorowską, Martę Marciniec i Patrycję Oleś (zaproszenie zostało zrobione pod udostępnieniem na moim prywatnym FB)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochane jest jakiś problem z dodawaniem komentarzy dlatego każdej z Was, która spełniła wszystkie warunki przyporządkowałam kolejny nr.
    1. Layla
    2. Anna Kołakowska
    3. Dominika i Piotrek
    4. Zdzisława Imianowska
    5. Bożena Osowiecka
    6. Magdalena Juśko
    7. daria0651
    8. Katarzyna Michałowicz
    9. Renata Ciosek
    10. Braggaxyz
    11. Jane Lo
    12. Joanna Walczyk
    13. Benia besia
    14. Sylwia Kuzioła
    15. Wiedźma
    16. Katarzyna Wierzba
    17. Sylwia Bomba
    18. Renata Marciniec

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo, bardzo fajne produkty. Warto 'powalczyć' ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger