niedziela, października 05, 2014

Kiedy pachniały bzy...

Za oknem piękne słoneczko...
A ja popijam kawę i leniwie przeglądam zdjęcia, których się uzbierało już całkiem sporo...
Wiecie już, że to moja druga pasja (tuż obok pieczenia)...
Trafiłam właśnie na te, które przedstawiają altankę jaką mamy koło domu...
Kwiaty i krzewy jakie tam są wkomponowują się wspaniale. Ale dość gadania.
Zobaczcie sami...






















  


A to już widok z okna... Bardzo wcześnie rano...


Czyż nie jest piękny?


Takie widoki były na wiosnę. Teraz nieco inaczej wszystko wygląda ale równie pięknie.
Oczywiście to zaledwie niewielki kawałek pięknego ogrodu jaki otacza dom...
A jak wyglądają Wasze ogrody? Jak się zmieniają? 
Buziaki i słonecznej niedzieli :*

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam kwiaty, więc ten widok jest niezwykle urzekający dla moich oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Szkoda, że na podobne trzeba czekać tyle miesięcy... :)

      Usuń
  3. piękne zdjęcia, niestety musimy tak długo czekać na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Jeszcze dużo czasu. A wiosna to chyba najpiękniejsza pora roku.
      No ale w każdym sezonie można coś ładnego znaleźć. :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia i kwiaty - masz ich całe mnóstwo...oglądając te zdjęcia aż chciałoby się żeby przyszedł maj i wszystko pięknie kwitło.Też lubię kwiaty (kiedyś pracowałam w kwiaciarni) Ja mam w ogrodzie najwięcej tulipanów i słoneczniki zasadziłam wyrosły przepiękne i nadal kwitną :) Ale nie znam tych czerwonych kwiatków...co to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to wiem do kogo się zgłaszać jak będę miała pytania odnośnie pielęgnacji kwiatów.
      A te czerwone to rododendron. Tego to mamy całą masę wokół domu.
      Bardzo lubimy z mamą te krzewy więc stąd takie różnorodności. :)

      Usuń
  5. Bajkowo i bajecznie tu u Ciebie, kwiaty i zdjecia po prostu trzeba zobaczyc, bo nie da sie opisac tego slowami. Pozdrawiam serdecznie. W koncu znalazlam Twojego bloga i bardzo tu u Ciebie przyjemnie i ciekawie. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko cieszę się, że trafiłaś do mnie. :)
      To naprawdę zaszczyt dla mnie. I nie muszę dodawać, że uwielbiam Twój blog. :)
      Pozdrawiam cieplutko. :)

      Usuń
  6. masz nietuzinkowe kwiatki wiosną ;)
    swoją drogą uwielbiam Lilaki :) szkoda, że jak na złość, przekwitną na mój ślub. Byłby z nich piękny bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda na wiosnę wygląda to wszystko wspaniale.
      Na kiedy masz datę ślubu ustaloną?
      :)

      Usuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger