poniedziałek, października 20, 2014

Wyniki konkursu!!!


W końcu uporałam się z konkursem dla Was.
Mam nadzieję, że niczego nie pominęłam.
Ale muszę Wam wyjaśnić skąd tylko 18 osób, które brałam pod uwagę.
Niestety o ile udostępniałyście post o konkursie (na FB) o tyle część z Was zapomniała o informacji w komentarzu pod samym postem na blogu. A chyba rozumiecie same, że nie jestem w stanie sprawdzać każdej osoby na FB czy spełniła warunki jeśli nie spełniła tego podstawowego.
Mam nadzieję, że nie zniechęci to Was do dalszego uczestniczenia w kolejnych konkursach.

Zgodnie z tym, co obiecałam podaję osoby, które stały się posiadaczkami prezentów:

I miejsce - Renata Ciosek 
II, III oraz IV - osoby spod numerów 16, 2, 8.

16 - Katarzyna Wierzba  
  2 - Anna Kołakowska
  8 - Katarzyna Michałowicz

Ilość liczb do wygenerowania podałam 3 ponieważ I miejsce było zagwarantowane w regulaminie.




Szczęśliwym posiadaczkom oraz osobom, które uczestniczyły w konkursie dziękuję za wspólną zabawę.

Chciałabym nagrodzić każdą z uczestniczek no ale nie jest to możliwe...
Same chyba rozumiecie...

P.S.

Dwie Kasie i Aniu bardzo proszę napiszcie pod komentarzem, którą nagrodę wolałybyście.
Renia Ty masz nagrodę główną.

***********
1. Layla
2. Anna Kołakowska
3. Dominika i Piotrek
4. Zdzisława Imianowska
5. Bożena Osowiecka
6. Magdalena Juśko
7. daria0651
8. Katarzyna Michałowicz
9. Renata Ciosek

10. Braggaxyz 

11. Jane Lo
12. Joanna Walczyk
13. Benia besia
14. Sylwia Kuzioła
15. Wiedźma
16. Katarzyna Wierzba
17. Sylwia Bomba
18. Renata Marciniec

***********


11 komentarzy:

  1. Dziękuję :) Bardzo się cieszę!
    Mam skórę suchą i wrażliwą, więc najbardziej odpowiadałby mi krem BB do skóry normalnej, suchej i wrażliwej odcień opalony.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja serdecznie dziękuję tak za rozdawnictwo, jak i 'maszynie losującej' :D
    Z chęcią wypróbuję zestaw numer 3. krem BB odcień naturalny + zestaw próbek :)
    Akurat naturalnego odcienia poszukuję pod postacią kremu BB :)

    Gratulacje dla nagrodzonych Pań! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Dziekuję :)
    Poprosze wyciszajacy krem CC :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna z Pań, które wygrała nie dostarczyła jeszcze adresu do wysyłki. Czekam do dzisiaj do ok. 15.00. Później nagroda przepada.
    Adres proszę na Fun Page (FB) bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger