sobota, listopada 08, 2014

Czy to znaczy, że zimy nie będzie?


Chyba nikt z nas się tego nie spodziewał...

8 listopada a za oknem ciepło jak podczas typowej złotej polskiej jesieni.

Aż nie do wiary.
Aby ten moment, który tak cieszy oko nie uleciał zrobiłam kilka zdjęć celem uwiecznienia tej anomalii pogodowej. Bo chyba o anomalii można mówić...
Zerknijcie sami co znalazłam dzisiaj w pobliżu domu...


































A tutaj dowód na to, że powyższe zdjęcia są z dzisiaj. "We" jest błędne bo nie przestawiłam dnia. Jest oczywiście sobota. :)

  
Nie wiem jak Wam ale mi wcale nie przeszkadza, że nie ma oznak nadchodzącej zimy. :)

6 komentarzy:

  1. oj,żeby ten stan trwał jak najdłużej:)


    pozdrawiam
    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pogoda ! Byleby tylko krzewy nie zaczęły ponownie się rozwijać i wypuszczać pąków bo będzie tak jak w zeszłym roku w styczniu. Borówki i jagody kamczackie w naszym ogródku rozwinęły i liście i kwiaty, a później lekki przymrozek okazał się dla nich zabójczy ;/ Ale ogólnie klimat się teraz zmienia. Jak byłam dzieckiem to październik = śnieg, a teraz w grudniu ciężko o białe święta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Cieszymy się, że cieplutko ale z tymi pąkami może tak być. U mnie fiołki przymroziło już a teraz przez te parę dni zakwitły.
      Dobrze dla nas ale dla przyrody gorzej. ;)

      Usuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger