niedziela, listopada 09, 2014

Takiego efektu nikt się nie spodziewał...

Długie, gęste, podniesione i jedwabiście gładkie?
Testowałam już większość firm, wiele z nich nie zrecenzowałam ale ten oto zaskoczył mnie...

Wielozadaniowy tusz do rzęs ze szczoteczką high definition 3D. Jego zadaniem jest rozdzielenie rzęs i uniesienie ich, wydłużenie oraz  nadanie objętości. W swoim składzie zawiera składniki, których zadaniem jest pielęgnacja naszych rzęs.










Plusy:
+ nadaje rzęsom naturalny wygląd,
+ podkręca i wydłuża rzęsy,
+ nie obsypuje się,
+ nie robi grudek,
+ nie skleja rzęs,
+ nie ma problemu ze zmyciem tuszu,
+ nie pozostawia śladów na powiece tusz po pomalowaniu rzęs,
+ składniki pielęgnujące i nawilżające rzęsy,
+ bardzo dobrze wyprofilowana silikonowa szczoteczka,
+ długa trwałość maskary.

Minusy:
- półka cenowa - z tych wyższych.

Moja ocena: 5/5

Jeszcze kilka porównań i zdjęć przed i po wytuszowaniu rzęs.



Jak wiele może makijaż...


I kilka innych...
Celowo zrobiłam zdjęcie z lampą więc sam podkład wydaje się mega jasny (a nie jest). Ale głównym celem było pokazanie Wam koloru pomadki - fiolecik jak się patrzy...:D




Zerknijcie też na kolory apaszek... Jak kolor potrafi "ocieplić" twarz...

 



Oko aparatu stale czujne... :D


Reasumując - niewiarygodnie długie, gęste i czarne rzęsy a to wszystko dzięki dwustronnej szczoteczce. Czy warto zainwestować w ten produkt?
Według mnie tak.
Ale decyzja należy moje drogie do Was.
Jesteście skłonne wydać taką kwotę za taki efekt końcowy?

9 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie, chętnie wypróbuję ten tusz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczoteczka bardzo fajna - taka, jakie lubię :) Efekt również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem Ci, że jak na produkt odkryty przypadkiem to naprawdę fajnie się spisał. :)

      Usuń
  3. Super efekt:) U mnie dobrze sprawdza się ostatnio tusz z Kobo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Z Kobo jeszcze nie miałam. :) A który to dokładnie?

      Usuń
    2. Maxi Volume Mascara Mizer-spektakularny efekt ekstremalnie gęstych rzęs. I co najważniejsze cena nie jest wygórowana.

      Usuń
  4. Ciekawy efekt. Jednak tuszy na razie mam pod dostatkiem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger