niedziela, marca 15, 2015

Chyba już przyszła...


Do tej kalendarzowej jeszcze trochu czasu mamy ale ja już dzisiaj wybrałam się na jej poszukiwania...


Chyba już większość z nas tęskni za wiosną. Co prawda i tak jest coraz lepiej. Dni dłuższe, promieni słonecznych coraz więcej, co odważniejsi zrzucają grube ubrania i zaczynają sezon letni...

Czy aby nie za wcześnie?
Zerknijcie jaka piękna dzisiaj pogoda była u mnie. Dodatnia temperatura, słońce, piękny śpiew ptaków i powoli budząca się do życia zieleń a także inne radośnie przypominające o zbliżającym się czasie barwy.
Zerknijcie na zdjęcia - co udało mi się uchwycić obiektywem...







































































Jeszcze kilka tygodni temu dominującymi barwami były szary, brąz, czerń...
A teraz - sami widzicie... :)
A jak u Was się ma sytuacja nadchodzącej Pani Wiosny?
Buziaki i miłej niedzieli :*

5 komentarzy:

  1. U mnie już była w zeszłym tygodniu, a potem z zimą walczyła. Na szczęście dzisiaj już typowo wiosenna aura ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie dziś była taka zimnica, że nie wysunęła nosa z domu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie cudopwne zdjecia ! :)) jalos nie wyobrazam sobie takiej pogody u mnie ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. This is very interesting, You're an excessively skilled blogger.
    I've joined your feed and sit up for searching for more of your excellent post.

    Additionally, I have shared your site in my social networks

    Stop by my site :: Pomiary elektryczne     Prusice

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger