piątek, kwietnia 03, 2015

Czy to było nielegalne? I co kryje w sobie papierowa torebka?

Zupełnym przypadkiem w niedzielę odkryłam coś bardzo interesującego. Z serii "nie odejdziesz dopóki nie zobaczysz / dotkniesz wszystkiego". Oczywiście musiałam uwiecznić tak dużo, jak się tylko dało. A że nie do końca "mogłam" to robiłam to po kryjomu...
Jeszcze kilka takich akcji i zawał murowany... :D
Ale suma summarum opłacało się...




Niedziela to jeden z niewielu dni, kiedy po całym tygodniu pracy trzeba się "ruszyć" i wyjść z domu. Tak też było ostatniej niedzieli. Może temperatura na zewnątrz nie była powalająca ale po powrocie do domu buzia się cieszyła z "łupów". Słowem - dzień był mega udany.

Jak już wspomniałam temperatura nie powalała. Ale miło było pospacerować i popodziwiać widoki nadbiegającej wiosny. Chyba to właściwie już określenie. ;)



Czy kojarzycie może nazwę tych kwiatów? Ostatni raz widziałam je, o zgrozo, jak byłam tyci, tyci...




Mówiłam o tym, że wiosna już przybiegła. O tak. Widać ją nawet na sklepowych wystawach...







Wiosna okryła też dywanem żonkili park...
Na żywo wygląda to zdecydowanie lepie. Telefon niestety nie oddał całego piękna tego widowiska.











Jak wiosna to i... Wielkanoc. Oj tą to też widać, że się zbliża...
Gazety inspirują...




Widok ronda sprawia, że chce się jeździć w kółko... :D


Zdjęcie zrobione zza szyby autobusu - stąd te odbicia dziwne. Ale efekt widać. :)

Co jeszcze świadczy o Wielkanocy?


Otrzymany po wyjściu z kościoła. :) Za darmo koszyk + dwa startery z Comviq...

Wczorajszy prezent w pracy...



Ależ kusi zawartość. Testuję swoją słabą silną wolę. Oj testuję... :D

Rzeżuszka prezent od siebie samej... :D


Rośnie pięknie i szyyyyybko...

A na koniec o tym co było trochu nielegalne. Sklep z takimi rzeczami, że można by tam siedzieć całymi dniami...






Różany budzik genialny. Chyba się skuszę...




















A to tajemnicza papierowa torebka...


Co też może w sobie mieć???




Kochani a jak Wam idą przygotowania do świąt? Ja tymczasem znikam ogarnąć kilka rzeczy. Buziaki i do przeczytania. :*

6 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoje zdjęcia, zawsze tyle cudownych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie zobaczyć, że coraz więcej akcentów wiosny pojawia się wokół nas :) piękne kwiaty i coraz więcej zieleni to pocieszające mimo, że kwiecień jak to on przeplata :) dużo zimy ;) mało lata ;) ale miejmy nadzieje, że wiosna czem prędzej wróci do nas :)
    Jednak najlepsze fotografie to i tak te łupy z ukrycia! :) piękne cudeńka do domu :) mogłabym tam zostać na zawse i zachwycać się kolejnyi przecudnymi rzeczami :) wspaniały post! :) na odpoczynek po świątecznej gonitwie w sam raz ;) przy okazji Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger