poniedziałek, maja 18, 2015

Idealny przepis na...

Dzisiaj u Uli rozpoczyna się majowe wyzwanie. Ach to jest wspaniały pomysł, który motywuje do pisania, tworzenia.
Dzisiejszy temat to "Idealny przepis na...".
W pierwszej kolejności miałam wrzucić link z jednym z przepisów, które są na moim blogu.
Ale hola, hola. Nie może być zbyt prosto. Postanowiłam więc podać Wam idealny przepis na...


Idealny przepis na... Idealnie spędzony czas.

Dobiega końca urlop, który "wypadł" mi w ostatniej chwili. To był genialny pomysł aby przyjechać w miejsce, które tętni życiem, zielenią.
Miejsce, które jest takie moje, wyjątkowe...















 Mogłabym dodawać jeszcze całe mnóstwo zdjęć. Ale to nie chodzi o to. Bo to ma być przepis, który Wam polecam. Przepis, który z pewnością każdy z Was doskonale zna.
Ten idealny przepis to mój dom, to jego wspaniały ogród i piękne kwiaty.
I mimo, że jestem na urlopie i powinnam się (przepraszam za słowo) byczyć i leżeć do góry brzuchem, opalając się to wolę zadbać o kwiaty, posprzątać dom...
Nie było mnie tutaj od stycznia. Mimo, że jestem 30+ to jednak się tęskni.
I nie oznacza to, że tam gdzie niebawem znowu będę jest mi źle. Przeciwnie.
Ale dom to jest zawsze najwspanialsza sprawa. Najpiękniejsza.
To jest właśnie mój idealny przepis na wspaniałe życie - Rodzice i dom do którego się wraca.
A jaki jest wasz przepis idealny?
Czy zgadzacie się ze mną?
Buziaki. :*

10 komentarzy:

  1. Choć co do powrotów do domu rodzinnego nie mogę się wypowiedzieć, bo nadal w nim mieszkam, to urlop czy czas wolny spędzany z rodziną również jest dla mnie ważny. A praca fizyczna jest często lepszym odpoczynkiem niż leżenie plackiem ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zgadzam się z Tobą. :)
      Miło jest czasem i plackiem poleżeć ale jak się widzi efekty swoje pracy to zmęczenie ucieka szybko. ;)

      Usuń
  2. Ja tez najbardziej lubię spędzać czas z moją rodziną. Mam do nich bezgraniczne zaufanie i czuje się swobodnie w ich towarzystwie, wiem że są mi życzliwi. Tez często spędzamy czas w ogrodzie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogród to coś wspaniałego. I czas w nim spędzany. Najlepiej z rodzinką. :)

      Usuń
  3. Zdecydowanie najlepiej tam, gdzie dom i rodzina!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne miejsce, dla mnie jak najbardziej czas tak spędzony jest idealny :). Sama mam ogród i spędzanie w nim czasu to prawdziwa przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie weekendy są bardzo ważne, w tygodniu dużo pracuję ja jak i mój facet dlatego weekendy szanujemy i spędzamy wtedy czas mega aktywnie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger