wtorek, maja 19, 2015

Tego chciałabym się nauczyć...

Dzisiaj kolejne wyzwanie blogowe u Uli.
Tym razem tema "Tego chciałabym się nauczyć...".
Jest wiele rzeczy, których trzeba się jeszcze nauczyć bo a to będzie przydatne w pracy, w życiu a to ułatwi konfrontację z innymi a to znowu po prostu sprawi, że poczuję się lepiej.
Ale gdyby wymieniać wszystkie... No nie ma szans na to. :)
Dlatego dzisiaj wspomnę tylko o jednym punkcie z listy "Do nauki"....


Jak po zdjęciu się zorientowaliście będzie mowa o nauce języka szwedzkiego.
Dlaczego język szwedzki?
Ponieważ jest niezwykle melodyjny. Ciepły i aż bije od niego sympatycznością.
A poza tym...
Czas najwyższy.
W pięknej Skandynawii jestem od stycznia. Coś tam już udało mi się podłapać ale póki co używam do porozumiewania się angielskiego.
Tam każdy - od maluszka po starszą osobę - rozmawia po angielsku jak we własnym ojczystym języku.
A językiem urzędowym jest język szwedzki.
Dlatego to jest mój cel na najbliższe dni - nauka języka szwedzkiego.


Trzymajcie kciuki za moje postępy. :D
Banalne?
Nie sądzę.
Przyszłościowe?
Z pewnością.

A może ktoś z Was już włada ty językiem?
Jakie odczucia?

Buziaki. :*

12 komentarzy:

  1. Ja nie władam tym językiem ale za ciebie trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. o Powodzenia :)) Ja zaraz po sesji zabieram się za język niemiecki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo... Podziwiam. Ja to zawsze z dala od niemieckiego. ;)
      Ale 3mam kciuki za Ciebie. :*

      Usuń
  3. Niestety nie władam szwedzkim i ubolewam. Mam rodzinę w Sztokholmie i uwielbiam słuchać jak moja ciotka rozmawia ze swoimi dziećmi. Mam takie same odczucia jak Ty - jest melodyjny, trochę gardłowy i taki falujący. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, zwłaszcza że tam mieszkasz. Na pewno język bardzo Ci się przyda chociażby w znalezieniu dobrej pracy. Trzymam kciuki:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger