piątek, czerwca 19, 2015

52 Books in 52 Week Challenge - 2015 r.

Mimo, że już był post o tym, że będę się z Wami dzielić recenzjami książek, które przeczytałam to tutaj znajdziecie książki przeczytane tylko w tym 2015 roku. Natomiast w LINKU będę dodawała wszystkie pozycje książkowe, więc będzie to zbiór (niebawem) kilkuletni.
Mam nadzieję, że uda mi się podnieść nieco statystyki, jeśli chodzi o czytanie książek. A to wszystko dzięki 52 Book Challenge - wyzwaniu, które sobie postawiłam.
Czy się uda? Czy będzie tych książek więcej czy mniej? Przekonamy się pod koniec roku. ;)
Trochu tych przeczytanych już się uzbierało. Będę je stopniowo dodawać i dzielić się z Wami moją opinią na ich temat.
Będą tutaj ukazywać się zarówno książki drukowane jak i e-booki a także audiobooki. Dlaczego? Czy to nie oszustwo? Oczywiście, że nie. Bo niezależnie od tego, którą formę pochłaniania książki wybierzemy to będzie to wciąż czas poświęcony przez nas dla książki. I to nic, że będziemy słuchać audiobooka idąc na spacer. To też się liczy bo równie dobrze w tym czasie można nie robić nic. 
Jako, że dzisiaj jest święto w Szwecji i dzień wolny od pracy, to mam chwilę na uzupełnienie zaległości. :*

Co sądzicie o takich wyzwaniach?
Warto?

Zapraszam do dzielenia się opiniami, do lajkowania FP a także do pozostania obserwatorem mojego bloga - to gwarantuje Wam, że żaden post Wam nie umknie.

A to znalezione gdzieś, kiedyś w Internecie. 
Takie prawdziwe...




 Śladami Caroline



Utrata

 Namaluj mi słońce



Zemsta



 Klub Matek Swatek



 W dżungli życia



 Pięć osób, które spotykamy w niebie





 Jak żyć szczęśliwie w innym kraju



 Mąż z ogłoszenia

 Wyspa kobiet




 Zabójczy spadek uczuć

4 komentarze:

  1. Nigdy nie podejmowałam się takich wyzwań, ale swego czasu chciałam przeczytać wszystkie pozycje z listy 100 książek polecanych przez BBC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dobrze podejmować się takich wyzwań.
      To jest jakaś motywacja. Szczególnie jak się wie, że będą tutaj zaglądać Czytelnicy i sprawdzać postępy. :D

      Usuń
  2. My sobie robimy takie prywatne wyzwanie i zapisujemy. Jesteśmy ciekawe, ile uda nam się przeczytać do końca grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To końcem grudnia jesteśmy umówione na wymianę. :D

      Usuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger