sobota, czerwca 20, 2015

Pozbądź się cellulitu z...

Dlaczego kupiłam ten produkt? Kupiłam peeling do stóp, więc pomyślałam, że będzie to idealny dodatek. Dlaczego do stóp? Ma za zadanie służyć pomocą przy peelingach, więc dlaczego nie spróbować? Jak pomyślałam tak też kupiłam i...


Produkt ma na celu pomoc przy używaniu peelingów do ciała. Bądź też do stóp.
Producent zapewnia, że rękawica do masażu "zapewnia rozluźnienie i dobre samopoczucie. Naturalne włókna agawy sizalskiej zapewniają wzmacniający masaż. Stopy i dłonie powinny być masowane okrężnymi ruchami, zawsze w kierunku serca. Peeling usuwa dodatkowo martwe komórki skóry. Miękka część masażera wykonana z froty zapewnia równomierne rozprowadzenie środków pielęgnacyjnych".

Rękawica w swym składzie zawiera 53% sizalu, 31% bawełny i 16% poliestru.

Rękawica jest przydatna zarówno do kąpieli jak i wówczas, kiedy wykonujemy peeling. Miękką stronę możemy stosować do mycia czy delikatnego masażu natomiast tę wewnętrzną do masażu. Połączona wraz z peelingiem może zdziałać cuda. Wewnętrzna część została wykonana ze sznurka sizalowego czyli włókna powroźniczego  z liści agawy karaibskiej. Po jej użyciu skóra jest wygładzona i lekko zaczerwieniona ale to jest naturalne, kiedy poprawia się krążenie krwi. 

Rękawica ma za zadanie poprawiać cyrkulację krwi oraz modelować sylwetkę. Do jej zadań należy również uelastycznienie i ujędrnienie skóry. 

Oczywiście nie oznacza to, że używając peelingów, rękawicy i np. odpowiednich olejków modelujących po kąpieli mamy z głowy ćwiczenia i dietę. 
Jeśli chcemy modelować swoje ciało to... Ćwiczymy kochane, ćwiczymy.
Chociaż nie dla każdego to jest oczywiste.
W czasach, kiedy pracowałam jeszcze w dość ekskluzywnym sklepie kosmetycznym przyszła pani, która poprosiła o coś po czym zniknie jej cellulit. Kiedy zapytałam, czy w jakiś dodatkowy sposób, poza kosmetykami, chce motywować ciało do zmiany na lepsze odpowiedziała, że nie.
Kiedy jej powiedziałam, że w takim razie żaden kosmetyk sam z siebie nie jest w stanie jej pomóc mimo, że mamy bardzo dobre kosmetyki, obruszyła się i wyszła.
No i nie zarobiłam. :D Ale przynajmniej sumienie czyste. :)
Czasami stopień uświadomienia pewnych pań przechodzi ludzkie pojęcie...























Rękawicę kupiłam w Rossmannie za 10,99.
Jestem z niej dość zadowolona. Dość ponieważ minusem jest dla mnie to, że nie jest na palec, więc tak naprawdę w trakcie użytkowania trzymamy ją ręką, wewnątrz aby się nie zsuwała. 
Kolejnym minusem jest to, że wychodzą z niej włoski. No ale za taką cenę...
I tak naprawdę fajnie się sprawuje.






Produkt z For Your Beauty mogę Wam polecić. Są oczywiście i lepsze produkty ale też i droższe. A nie zawsze na te droższe możemy sobie akurat pozwolić.


Plusy:
+ cena 
+ funkcjonalna
+ poprawia cyrkulację krwi
+ usuwa skutki zmęczenia i stresu
+ uelastycznia skórę i ujędrnia ją
+ usuwa martwy naskórek
+ wspomaga walkę z cellulitem
+ pomaga modelować sylwetkę
+ wzmaga absorpcję środków pielęgnacyjnych
 
Minusy:
- brak "palca"
- wychodzące sznurki

Ocena: 4 / 5

Miałyście może te rękawice?
Sprawdziły się?

4 komentarze:

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger