niedziela, czerwca 07, 2015

Stare jest piękne

Stało się to kilka dni temu. Nie sądziłam, że tak właśnie mogło się stać ale... Stało się. Widocznie los tak chciał.
Nie przepadam za takimi miejscami. A przynajmniej tak mi się wydawało. 
Właśnie. Wydawało. :)
Na szczęście już wiem, że się myliłam i że czas nadrabiać zaległości bo jest z czym. :D


W tym second hand (bo to o nim mowa) można kupić chyba wszystko.
Mają piękne rzeczy. A wszystkie pieniążki ze sprzedaży przeznaczane są na pomoc potrzebującym dzieciom z wielu krajów.
Dzięki zebranym ze sprzedaży pieniądzom dzieci mają dostęp do nauki, opieki zdrowotnej, zapewniana jest im ochrona.
Pracownicy działają tam charytatywnie.
Czyż to nie piękne, że są jeszcze takie miejsca i osoby na pomoc których można liczyć?

Więcej można poczytać TUTAJ.

Zapraszam Was na spacer...




Koszyk się zapełniał szybko...











Ten termometr miałam ochotę kupić. :) Półautomat. :D



To krzesło też się znalazło na liście zakupów. Znajdzie swoje stałe miejsce w Polsce. :D






W razie potrzeby nawet suknia ślubna się znajdzie... :)





A tu już mała przerwa na kawę i ciasteczko. :) A co. Należało się nam. :D


Mina bezcenna. :D




Lampa z kapelusza? A dlaczego nie? :)







I co tu wybrać auto czy wygodne krzesło?


Pakujemy się... :D


A to moje łupy. :)








Jak Wam się podobało?:)

Buziaki :*

8 komentarzy:

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger