czwartek, lipca 23, 2015

Stopy kolorowe i do tego pachnące jeżynami?

O tym, że jestem gadżeciarą kosmetyczną wiecie już dobrze. ;)
Ale czy wiecie na co ostatnimi miesiącami wydałam kilkanaście złotych?
Miało być pachnąco a co wyszło?
Czytajcie dalej...


121127? To nie żaden błędny numer telefonu ani magiczny kod. Chociaż kod tak. Jest to kod produktu z katalogu Bottega Verde.

Firma działa pod nazwą Betterware a Bottega Verde to jedna z marek, której produkty możemy znaleźć w katalogu.
Lipcowy katalog można jeszcze obejrzeć TUTAJ.
Firma oferuje nie tylko kosmetyki ale również środki czyszczące, wyposażenie kuchni, łazienek.
O innym produkcie z oferty Betterware pisałam TUTAJ.

Ale dzisiaj ma być o czymś co ma pachnieć... Jeżynami...
Lakier był dostępny tylko w jednym kolorze w majowym katalogu.
Niestety od tamtego czasu go nie ma. 
Mam jednak nadzieję, że się pojawią inne odcienie.
Mimo, że nie należy do najtańszych to czasem warto poznać takie cudeńko.
Nie należy do najtańszych ponieważ za 10 ml trzeba było zapłacić 16, 99.
Sporo.
Ale ponieważ jestem konsultantką to zapłaciłam za niego nieco mniej czyli 13,07. Zawsze to 3,92 zostaje "na później". :D

Lakier jest zapakowany w elegancki kartonik składany "po skosie". Ma w sobie wycięty otwór przez który widać odcień produktu.
Na białym opakowaniu poza informacjami mamy przedstawioną jeżynę jako symbol tego co znajdziemy i powąchamy po otwarciu.
Na opakowaniu, na naklejce z wersją polską, mamy informację, że zapach uwolni się po wyschnięciu - i tak faktycznie się dzieje.
Tuż po odkręceniu buteleczki zapach przypomina zapach kolorowych długopisów, które wiele lat temu były popularne.
Na paznokciach z kolei pachnie przyjemnie. Może niekoniecznie jeżynami ale bardzo przyjemnie. Zapach jednak nie utrzymuje się zbyt długo. A szkoda.
Kolor jest bardzo ładny. O ile oczywiście lubicie takie odcienie.
Jednak aby ładnie się prezentował na płytce paznokcia trzeba pomalować dwa razy inaczej kolor będzie taki pomaziany.
Pędzelek lakieru jest raczej z tych wąskich ale to akurat mi nie przeszkadza.
Dużym plusem jest to, że lakier nie zabarwia paznokci. A niektóre to potrafią oj i to bardzo dobrze...
Mimo, że troszku na ten lakier wydałam to jestem z zakupu zadowolona i polecam wam śledzić katalogi. A nóż widelec się pojawi.
A nawet jeśli nie to zawsze można trafić na inne ciekawe kosmetyki.
I nie tylko kosmetyki.
Tutaj kilka rzutów na produkt...






















Plusy:
+ ładny kolor
+ przyjemny zapach po wyschnięciu lakieru 
+ elegancki design
+ dobrej jakości pędzelek
+ kartonik inny niż wszystkie
+ dobrze się zakręca
+ ładny, błyszczący kolor
+ nie barwi płytki paznokcia
+ nie ma problemu z jego zmyciem

Minusy:
- trudno dostępny (i za to odjęłam 0,5 punktu) 
- cena

Ocena: 4,5 / 5

Znacie firmę i jej produkty?
Jakie są Wasze odczucia?
W razie pytań jak zostać przedstawicielem firmy i zarabiać (bo takie możliwości firma oferuje) zachęcam do kontaktu ze mną.

Czy kolor taki jeżynowy przemawia do Was?
Buziaki i do usłyszenia.

Jutro post dla fanatyków czytania. ;)

8 komentarzy:

  1. szkoda, że jest trudno dostępny. Kolorek mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele razy zamawiałam z tego katalogu, głównie chemię oraz gadżety do kuchni. Kosmetyki mają dość drogie, ale raz skusiłam się na krem cc (bardzo jasny), który niestety jest dość ciemny, podejrzewam, że to dlatego, że jest to włoska firma, a włosi mają zupełnie inną karnację niż my :/ parę razy nawet zastanawiałam się, czy opłaci się zapisać jako konsultantka...ale jestem już zapisana w avon i oriflame, i niestety nie bardzo mi się to opłaca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Podkłady troszku ciemne chociaż z jednym z kremów CC (w tej chwili nie pamiętam, który) nawet się "wstrzelili". Mimo, że zawsze muszę mieć najjaśniejszy to im się udało. Ale już kolejny najjaśniejszy był o zgrozo za ciemny. :)

      Usuń
    2. I to byłe pewnie ten, który ja zamówiłam...:) Cóż, może się przyda, jak się mocniej opalę...:)

      Usuń
    3. Będzie trzeba aby się nie zmarnował. :)
      A miałaś może bazę perłowa? Godna polecenia. Muszę ją zrecenzować. Ale warto mieć. :)

      Usuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger