niedziela, sierpnia 09, 2015

Nie ten to następny?

Kolejna "tradycyjna" książka, którą przeczytałam i która przypadła mi do gustu. Dlaczego? Bo napisana przystępnym językiem, mówiąca o problemach życia codziennego...
Warto poświęcić chwilę na przeczytania recenzji a później na odszukanie książki i przeczytanie jej w całości.


Autorką książki jest Małgorzata Maciejewska. Powieść liczy sobie 480 stron.


Akcja powieści toczy się w uroczym Toruniu.
W książce autorka porusza historię pięciu przyjaciółek, które uwielbiają przebywać w swoim towarzystwie, spotykać się, plotkować.
Wszystko, wydawać by się mogło, jest w jak najlepszym porządku. Każda z nich ma już w zasadzie poukładane życie zarówno zawodowe jak i osobiste a nawet jeśli pojawiają się jakieś problemy to potrafi sobie z nimi poradzić.
Ale czy to aby nie doskonałe kamuflowanie się?




Agata dowiaduje się, że jest zdradzana przez męża. Postanawia ze wszystkim skończyć.
Tego dnia dokładnie sprząta mieszkanie, porządkuje wszystkie dokumenty, czyści zawartość komputera.
Kiedy jej mąż wróci ma być wszystko elegancko jakby nigdy nic.
Jakby nigdy nic z "małym" wyjątkiem. Już bez niej...
Kobieta, nie radząc sobie z tym co ją spotkało, popełnia samobójstwo wyskakując przez okno.

Jej przyjaciółki są w ogromnym szoku. Nie wierzą jak mogła to zrobić. 
Przecież miała wspaniałą rodzinę, męża. Nie mogła narzekać na problemy finansowe ani zdrowotne.
Istna sielanka.
Co więc skłoniło ją do tak okrutnego posunięcia?
Przyjaciółki postanawiają rozwikłać zagadkę dlaczego Agata tak postąpiła i dlaczego nie pozostawiła nawet listu pożegnalnego.
W trakcie ich "śledztwa" poznają tajemniczego mężczyznę i kobietę.
Czy dowiedzą się od nich czegoś nowego?

Ciekawa i skłaniająca do rozważań fabuła trzyma czytelnika w napięciu ale również sprawia, że potrafi się uśmiechnąć w trakcie czytania.

Książka warta przeczytania.
Jednak co do Agaty mam mieszane uczucia.
Postawiła wszystko na jedną kartę. Ale dlaczego osierociła dwóch dorosłych już synów, dlaczego nie próbowała szukać pomocy wśród najbliższych?
Popełnić samobójstwo przez mężczyznę?
Nie ma chyba nic gorszego.
Nie ma takiego mężczyzny, którego zdrada warta by była życia jego żony, narzeczonej, dziewczyny...
Nie warto. Nie przez mężczyznę. 

Gdzieś widziałam bardzo ciekawy obrazek a może to był tylko cytat ale jakże prawdziwy...

Mężczyzna jest jak autobus. Nie ten to następny.

I z tym oto zdaniem zostawiam Was w tą słoneczną niedzielę.
Mam nadzieję, że zachęciłam Was do czytania kolejnej książki. :*


11 komentarzy:

  1. O kurczę, mam ochotę przeczytać tę książkę! :) Przede wszystkim przekonuje mnie Toruń - mieszkam niedaleko, więc tym bardziej frajdą będzie czytanie tej książki. Cieszę się, że trafiłam na ten post, już wiem co dodam do mojej listy "zakupów książkowych" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie. :)
      Ja również się cieszę, że zawitałaś do mnie. :*

      Usuń
  2. Dzięki za podrzucenie książki do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Toruniu z chęcią byśmy przeczytały. Mamy kilka książek wydanych z tej ,,serii". Ta także nas zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka brzmi ciekawie, ale narazie jej nie potrzebuję :'D

    Zapraszam: http://bywikkis.blogspot.com/2015/07/przeglad-strony-dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w przeglądzie strony dresslink.com? Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie czytam książek - jestem za to filmomaniakiem. =D

    OdpowiedzUsuń
  6. Excellent goods from you, man. I've bear in mind your
    stuff prior to and you are simply too wonderful. I actually like what you have
    obtained here, certainly like what you're stating and the way wherein you arre
    saying it. You are making it entertaining and you
    still take care of to stay it smart. I can not wait to learn far more from you.
    This is actually a great website.

    Feel free to visit my blog: Stormfall Rise Of Balur Wiki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger