poniedziałek, sierpnia 31, 2015

Rozwiązanie konkursu!!!

Już jakiś czas temu miałam ogłosić wyniki konkursu ale ponieważ a to nie miałam dostępu do neta a to znowu cała masa pracy przy organizacji spotkania blogerek, które już za nami to tak zeszło.
Mam nadzieję, że mi to wybaczycie.

Zapraszam do dalszej części w której wszystko się wyjaśni...



Poniżej prezentuję listę osób, które zgłosiły się do konkursu i które będą brały udział w losowaniu.
Po wylosowaniu sprawdzę taką osobę i jeśli spełniła wszystkie warunki zostanie poinformowana o wygranej natomiast jeśli nie to wylosuję kolejną.

1. Agnieszka Winciorek
2. Bernadetta Bomba
3. Renata Grocholska
4. Zdzisława Imianowska
5. Kinga Markiewicz
6. Sabina Emm
7. Iwona Motak
8. Angelika Święch
9. Klaudia Klaudia
10. Beata Renata Zając
11. Dorota Wysocka

Losowania dokonam przy użyciu losowe.pl 



Zwyciężczyniami są:

Iwona Motak
oraz
Klaudia Klaudia

Gratuluję i czekam na adresy do wysyłki.
Pierwsza osoba w komentarzu pod postem na FB ma możliwość wybrać zestaw.

***

Ponieważ jedna z uczestniczek nie zgłosiła się po nagrodę wyłoniłam kolejną zwyciężczynię.

Jest nią Renata Grocholska.

***
Pani Renata również się nie zgłosiła po nagrodę.

Tym samym nagroda pozostaje na przyszłe rozdania.

***

Gratulacje.

3 komentarze:

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger