środa, września 02, 2015

Dopasuj go do siebie

Dzisiaj kolejna już recenzja jednego z wielu prezentów jakie otrzymałam na spotkaniu blogerek w Rzeszowie.
Relacja w przygotowaniu a recenzję już dzisiaj możecie poczytać.

Sklep myBra.pl był jednym z fundatorów upominków na sobotnie spotkanie blogerek w Rzeszowie.
Co takie nam dostarczył?
Oj bardzo przydatny to był upominek z którego może korzystać wiele osób - wiele pań...

Pani Alicja zadbała o to abyśmy wyglądały piękniej.
I za to serdeczne podziękowania.
Przyznam się szczerze, że z takim prezentem spotkałam się pierwszy raz.

Niespodzianka jak już wspomniałam otrzymałyśmy od sklepu myBra.pl. Możecie zerknąć na niego TUTAJ
Sklep posiada również swój Fun Page.
Ale to nie wszystko. Na blogu możemy poczytać wiele przydatnych informacji, które z pewnością okażą się cenne przy wyborze idealnego biustonosza. Posty z bloga TUTAJ.
Ale jest też coś dla wzrokowców. :) To filmiki na YT.

Na stronie głównej sklepu, poza licznymi poradami i przydatnymi informacjami, możecie dokonać przeglądu oferty jaką dysponuje firma.
A jest w czym wybierać.
Zachęcam do przeglądania i wybrania czegoś dla siebie.

A poniżej przedstawiam Wam kilka zdjęć prezentu jaki otrzymałam.

















Niespodzianka od Pani Alicji jest o tyle przyjemna, że poza otrzymaną miarką brafitterską dostałyśmy liściki od Firmy.
Miło, że Firma wpadła na taki pomysł bezpośredniego zwrócenia się do nas.

w ramach współpracy każda z nas dostała 10% rabatu na zakupy w sklepie.
Warto wspomnieć, że dostawa i zwrot zakupionego w sklepie towaru jest całkowicie bezpłatna.





Ale na tym nie koniec niespodzianek.

Zespół myBra zachęca do dokonania metamorfozy. Podpowiada aby użyć miarki a potem wykonać zdjęcia przed i po (po już oczywiście z dobrze dopasowanym biustonoszem).
Za taka metamorfozę Firma płaci 100 zł!
Przykłady możecie podejrzeć TUTAJ.
Ważne jest, że Firma nie ogranicza się do produktów zakupionych u nich. 
To też jest świadectwo, że z takim sklepem warto współpracować.

i tutaj powinnam zmierzać do zakończenia postu ale nie, nie, nie.
I dla Was moi drodzy Czytelnicy mam niespodziankę.
Dla Was i waszych znajomych bo...

miarką i kodem możemy się podzielić a kod rabatowy udostępnić dla każdego.
Więc - moje drogie do dzieła...

Korzystajcie i podajcie link dalej. 
Niech służy innym.

Dajcie koniecznie znać jak Wam idzie.

9 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na przekazanie takiego upominku na spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa z tą miarką. Sama mam zamiar wybrać się do profesjonalnego salonu, gdzie pomogą dobrać odpowiedni stanik. Od razu lepiej się wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super sprawa z miarką :) ja zawsze mam kłopot z doborem rozmiaru. :p
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie, fajne są takie przydatne gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to nawet nie wiem jaki dobrac zeby pasowal dla dziewczyny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger