czwartek, września 10, 2015

Zmień swój świat z...

Kolejny post i kolejny prezent jaki wyniosłam ze spotkania blogerek o którym możecie przeczytać TUTAJ. Tym razem, od dziwo, to nic z kolorówki ani żaden kosmetyk typowo pielęgnacyjny. Co nie oznacza, że prezent jest gorszy. Mi bardzo przypadło to cudeńko do gustu.
Zerknijcie i sami oceńcie...

Wysyłając przed spotkaniem maile do firm z zapytaniem o wsparcie produktowe popadałam hmmm... Nie wiem jak to nazwać nawet.
Przez długi czas nikt się nie odzywał lub były odpowiedzi odmowne.
Nawet jedna z naszych rzeszowskich firm nic nie napisała. 
Nawet głupiego "nie bo nie". Przykre ale to o czymś świadczy.

Ale w poście nie o tym miało być.

AKatja...



Z Panią Kasią nawiązałam kontakt i od razu zaproponowała wysyłkę przecudnych naklejek.
Stwierdziłyśmy zgodnie, że idealnym rozwiązaniem będzie "mieszanka" w postaci naklejek na przetwory i przyprawy oraz wyłączniki.
Oczywiście na tym nie kończy się oferta sklepu internetowego.
Są tam same cudowności, które upiększą nam kuchnię, pokój no i życie... :)
Nie jestem w stanie wymienić tutaj wszystkich ale w ofercie znajdziecie nalepki do kuchni, łazienki, pokoju, naklejki zegary, wspaniałe i różnorakie szablony - nawet szablony do tynkowania. 
Tutaj każdy znajdzie coś dla siebie i nie ma szans aby wyjść z tego sklepu z pustymi rękoma. 

Całą ofertę sklepu AKatja możecie przejrzeć TUTAJ natomiast aby być na bieżąco polecam polubić FP AKatja.

Poniżej kilka zbliżeń na mój prezent.






Jak widać naklejki są proste w użyciu. Łatwe do odlepienia i proste do umieszczenia na odpowiednim dla nich miejscu.
Cieszę się, że stałam się ich posiadaczką bo niebawem znajdą swoje miejsce. :)

Jak Wam się podobają takie cudeńka?

6 komentarzy:

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger