sobota, października 10, 2015

A jak Ty dbasz o swoje włosy?

Cieszę się, że miałam okazję zapoznać się z ofertą sklepu Bosco Design. Był on, jak już zapewne wiecie, jednym ze spotkania blogerek w Rzeszowie. Każda z dziewczyn otrzymałam ze sklepu po dwa produkty. O jednym z nich możecie przeczytać TUTAJ. Tam też poznacie moją opinię czy warto czy też lepiej sobie odpuścić. A dzisiaj?
Dzisiaj czas na kolejny produkt z oferty sklepu. Tym razem sama dokonałam tam zakupów i postanowiłam się z Wami podzielić swoją opinią. 
Zapraszam do dalszej części posta. 


Szampon można zamówić na dwa sposoby. Z czego jeden jest bardziej korzystny.

Możemy zakupić sam szampon KLIK lub zestaw w skład którego, poza szamponem, wchodzi również maska do włosów. I taki też zestawik kupiłam TUTAJ.
Cena takiego zestawu to 18,00 zł. Szampon solo otrzymamy za 9,90.
Maska kosztuje 21,90 więc jak widać w zestawie taniej. :)

Szampon wchodzi w skład serii, która została stworzona z dobrodziejstw naturalnych składników. 
Tak przynajmniej zapewnia nas producent.
Terapia zawiera olejek arganowy, keratynę i olejek jojoba.
Jest ciekawie, będzie ciekawiej...

Szampon Argan Oil Hydrating to szampon nawilżający z aktywnym kolagenem i kwasem hialuronowym.

Szampon dostaniemy w eleganckiej niebieskiej buteleczce z zakrętką zamykaną na klik.
Jest to dobre rozwiązanie. Dzięki niemu nie musimy się martwić nawet przy upadku produktu. Testowałam. Nic się nie stało, nic się nie złamało więc jest na plus.


Za 9,90 otrzymujemy 200 ml kosmetyku.
Jego barwa jest bezbarwna. Konsystencja w miarę gęsta ale nie na tyle aby sprawiał problem z wydobyciem.
Szampon ma delikatny, przyjemny dla nosa zapach.
Tuż po umyciu nadal się utrzymuje na włosach ale nie za długo.
Niestety jest to szampon jeden z tych, które nie za bardzo się pienią.
U mnie szampon musi się pienić inaczej marudzę. No i właśnie tak było z tym szamponem. A więc minus za pienienie się. 
Przez to, że się mało pieni, niestety, używałam go więcej aby umyć włosy. Jakieś takie dziwne przeświadczenie, że skoro nie ma piany to muszę wylać go na włosy więcej. No a to jak wiadomo przekłada się na wydajność, która u mnie była niska. U mnie to kolejny minus ale nie oznacza to, że dla Was też to będzie problem. ;)
Producent mówi o naniesieniu niewielkiej ilości produktu ale u mnie, jak już wspomniałam, nie do końca się sprawdziło.

Nowoczesny szampon nawilżający z aktywnym kolagenem, aktywnym kwasem hialuronowym i olejkiem arganowym. Głęboko nawilża włosy i skórę głowy. Delikatnie myje, pozostawia włosy elastyczne, błyszczące i pełne życia.

Na zużycie szamponu (od momentu otworzenia go) mamy 12 miesięcy a więc całkiem sporo. :)

Jak szampon zachowywał się u mnie?
Mimo, że troszku się zawiodłam z tym pienieniem się to ogólnie szampon całkiem fajnie się zachowywał. Włosy po jego użyciu były miękkie w dotyku i bardziej błyszczały. 
Testując ten szampon używałam go solo i z balsamem z tej samej serii. Balsam jest z tych, które należy po chwili spłukać. 
I przyznaję, że używając szamponu wraz z balsamem wyglądały one zdecydowanie lepiej.
Kiedy myłam włosy a nie nakładałam na nie balsamu były bardziej twarde. Z tym, że było to odczuwalne tylko i wyłącznie w trakcie spłukiwania włosów.
Kiedy włosy wysychały wszystko było jak należy.
Jednak sugerowałabym stosować wraz z balsamem. Przynajmniej patrząc na kondycję moich włosów tak sugeruję.

Szampon przypadł mi w miarę do gustu. W miarę, co oznacza, że raczej go już nie kupie. Przetestowałam, wiem jak działa i na tym koniec. Nie mówię, że jest zły. Bo nie jest. Ale miałam, niestety muszę to przyznać, o wiele lepsze.











Jestem w trakcie przygotowywania krótkich postów ze składem kosmetyków. Nie wiem jeszcze w które formie Wam go przedstawię, dlatego jeszcze chwilę na to zaczekacie. Mam nadzieję, że Wam się przyda. No i mi z pewnością też. 
Nigdy nie zgłębiam się w skład kosmetyków ale myślę, że czas zacząć.

Reasumując:

Plusy:
+ elegancki design
+ wygodna butelka
+ trwałe zamknięcie
+ cena (chociaż ta akurat jest odbierana indywidualnie)
+ można trafić na promocje i kupić w zestawie
+ delikatny, przyjemny zapach
+ długi czas użytkowania (12 miesięcy od otwarcia)
+ nadaje włosom niesamowitej miękkości
+ włosy wyglądają na zdrowsze i bardziej błyszczą się

Minusy:
- słabo się pieni
- jeśli lubicie aby szampon się mocniej pienił to ten może być słabo wydajny
- szampon nie jest słabo dostępny
- przy długim używaniu tylko tego szamponu (bez zmian na inne) może powodować, że włosy będą wyglądały jakby lekko przetłuszczone (tak przynajmniej u mnie było)

Ocena: 3,5 / 5

Dałam niską ocenę przede wszystkim dlatego, że szampon mimo że nawet dobry to nie wywołał u mnie jakiegoś mega zachwytu. Szampon jak to szampon. Ma za zadanie porządnie umyć włosy i skórę głowy. Ma sprawić aby włosy były piękne i zarazem delikatne. 
I ten szampon sprawdził się w tych zadaniach. Jednak, jak już wspominałam, miałam lepsze szampony.
Postanowiłam też mocno zaniżyć jego ocenę przede wszystkim za to, że się nie pienił.

Nie oznacza to oczywiście, że skoro taka ocena to Wam nie przypadnie do gustu.
Jak wiadomo są gusta i guściki a o nich się nie dyskutuje. ;)
Dlatego jeśli któraś z Was nie testowała to jednak zachęcam po to też aby porównać nasze opinie. :)

Pozdrawiam i przyjemnej soboty życzę. :*

10 komentarzy:

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger