środa, grudnia 23, 2015

Podaj książkę dalej...

Podobna akcja już miała miejsce wśród blogerów. Bardzo mi się spodobała i dlatego też chciałabym również się jej podjąć.
Jest to wspaniała inicjatywa, którą warto szerzyć w naszych blogerskich kręgach.
Dlaczego?
Zapraszam do dalszej części posta aby poznać tajniki... :D

Na czym ma polegać zabawa?

Myślę, że słowo "zabawa" jest tutaj jak najbardziej na miejscu.
Bo czyż nie zabawą jest sam fakt, że możemy czytać książki i przenieść się w świat przedstawiony przez autora?
Warto czytać książki. To jest bardziej jak pewne.

Dlatego chcę Wam zaproponować pewną zabawę właśnie.
Jak już wspomniałam gdzieś kiedyś spotkałam się z podobną akcją i tym razem sama chciałabym również ją rozpocząć.
Może to będzie początek wspaniałej podróży książki pt. "Billy. Kot, który ocalił moje dziecko"?
Książka jest autorstwa Louise Booth.
Można ją zamówić TUTAJ.
Tam też możecie podglądnąć recenzję i przekonać się, że warto.
Książka przywędrowała do mnie od Wydawnictwa Nasza Księgarnia.
Otrzymałam ją po spotkaniu blogerek na którym niestety nie mogłam uczestniczyć ale o którym możecie poczytać u samej organizatorki spotkania TUTAJ.

Książkę właśnie czytam i niebawem ukaże się jej recenzja a tymczasem już zapraszam Cię do zabawy.
Chcę Ci zaproponować również jej przeczytanie. Możesz ją ode mnie otrzymać.
Pod poniższym postem (w komentarzach) zachęcam do zamieszczenia linka do Twojego bloga.
Jeśli prowadzisz go w sposób aktywny i przez dłuższy czas aniżeli pół roku to masz szansę otrzymać książkę, przeczytać ją i podać dalej.
Miło będzie jeśli ją zrecenzujesz i wrzucisz link poniżej.
Akcja "Podaj książkę dalej" jest zabawą, którą ma sprawić radość i nie jest żadnym konkursem.
Spośród osób które podadzą swoje blogi wybiorę jedną osobę i ta osoba otrzyma ode mnie książę. 
Twoim zadaniem będzie:

1. Przeczytać książkę
2. Zrecenzować ją (miło będzie przeczytać recenzje widziane z różnych perspektyw).
3. Recenzję książki okrasić przysłowiem, które będzie dla Ciebie powiązane z książką (o czytaniu, uczuciach, życiu - dowolnie).
4. Wpisać się w książce.
5. Zamieścić link o zabawie u siebie i odsyłacz do mojego postu jako postu rozpoczynającego akcję.
6. Polubić przynajmniej jeden blog, którego autorka (lub autor) wziął już udział w zabawie (z listy zamieszczonej w książce).
7. Przesłać książkę dalej (do osoby, która zgłosiła się do udziału w zabawie w komentarzu pod postem u Ciebie, tym o którym mowa w punkcie 5).


Podoba Ci się taka forma zabawy?
Wchodzisz w to?
Bo ja tak!
Miłego czytania.

A korzystając iż to czas świąteczny życzę każdemu z Was zdrowych, radosnych i rodzinnych Świąt.      :*

3 komentarze:

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger