sobota, grudnia 26, 2015

Takie prezenty? Oczywiście, że tak...

Podkarpacie zdecydowanie przoduje w spotkaniach blogerek. W tym roku było naprawdę sporo. Ostatnio miałam uczestniczyć w jednym z nich ale niestety nie udało mi się przyjechać. Na szczęście Mariola fantastycznie poradziła sobie z organizacją a ja mogłam być z dziewczynami myślami. No czasami tak bywa. 
O tym jak przebiegało spotkanie możecie podejrzeć u Marioli TUTAJ.
A ja zapraszam Was na przegląd prezentów od naszych sponsorów. A było ich naprawdę sporo...

Baner mówi sam za siebie...













W przypadku tej książki sugeruję udać się TUTAJ
Jest to niezwykle wartościowa książka i dlatego postanowiłam przekazać ją dalej.






Ale to nie wszystkie podarunki przytachane ze spotkania.
W tym roku Święty Mikołaj był dla mnie wyjątkowo łaskawy. :D







Jak Wam się podobają prezenty?
Bo mi bardzo?
A jak u Was było z Mikołajem w tym roku? :D

4 komentarze:

  1. szkoda, że Cię nie było z nami ;) ja dalej czekam na kartki! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję bardzo, bardzo. :(
      Wybacz ociąganie się z kartkami. Poprawię się w tym tygodniu. :)

      Usuń
  2. Używam właśnie tego mydła solankowego, bo wycofali mydełka w płynie Alterry. Bardzo fajne to mydło, chyba będę je częściej kupować!
    Miałam tą maskę ślimakową. Całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo się nazbierało tych prezencików! :) Używam teraz te produkty z White Flowers oraz Eveline :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger