sobota, lipca 16, 2016

Słyszałyście? Oczywiście, że tak

A gdyby tak...
Znaleźć idealne rozwiązanie dla Twoich rzęs. Takie, które sprawi, że będziesz czuła się pięknie. Tusz po użyciu którego każdy będzie pytał Cię co za kosmetyk używasz, że wyglądasz tak olśniewająco?
Zapraszam na recenzję produktu, który podbił serca wielu dziewczyn.
Czy i u mnie się sprawdził?



Proste i eleganckie zarazem opakowanie. Żółte. Z niebieskimi, błyszczącymi napisami.
Produkt solidny pod względem używania. Trwały - po upadku nic się nie łamie. 
Maskara ma za zadanie podkręcać i unosić rzęsy.
Uwielbiam takie tusze do rzęs. A jeśli jeszcze dodatkowo pogrubia i ładnie rozczesuję to już w ogóle - dobrze mi, kiedy taki kosmetyk mam i używam. ;)
Opakowanie - jak już wspomniałam - jest bardzo eleganckie. Przykuwa wzrok.







Produkt ma silikonową szczoteczkę wygiętą w łuk. Włoski są różnej długości co ułatwia wytuszowanie każdej rzęsy -  nawet tej najmniejszej.
Tusz nadaje rzęsom piękny look. Najlepszy efekt uzyskamy przy dwóch warstwach. 
Nigdy nie zostawiam rzęs z jedną. Może dlatego, że jeszcze nie trafiłam na taki tusz po użyciu którego jedna warstwa byłaby wystarczająca.
Na podkreślenie zasługuje fakt iż tusz jest tani. Zwykle to ok. 10 zł ale jak wiecie w sieciówkach są takie promocje, że za niskie ceny można się naprawdę obłowić w całkiem fajne kosmetyki.

Co obiecuje producent?

Idealnie wytuszowane rzęsy i piękne spojrzenie, to cel naszego codziennego makijażu. Dzięki tej maskarze, bez użycia zalotki, przygotujesz zniewalający makijaż każdego dnia. Rzęsy będą podniesione i podkręcone. Specjalna, wyprofilowana szczoteczka pozwoli ci na precyzyjną stylizację rzęs i dokładne ich rozczesanie.

A jaki efekt naprawdę uzyskamy używając tuszu Pump Up z Lovely?






Na stronie producenta możecie również poczytać o składzie INCI.

Tusz jest o tyle fajny, że nadaje rzęsom ładnego czarnego podkreślenia.
Gdybym miała polecić Wam jakiś dobry a tani tusz to na pewno ten byłby na pierwszym miejscu.

Tusz curling Pump Up z Lovely to dobry wybór za przyzwoitą cenę.

Reasumując:

Plusy:
+ nie skleja rzęs
+ wygodna, dobrze wyprofilowana silikonowa szczoteczka
+ nie osypuje się
+ nie podrażnia
+ nie skleja
+ wydłuża rzęsy
+ lekko pogrubia
+ unosi je ku górze
+ nadaje rzęsom głęboką czerń
+ efekt długo się utrzymuje
+ łatwy do demakijażu
+ zapach - wyczuwalany ale nie odpycha
+ cena
+ dostępność

Minusy:
- nieumiejętne stosowanie może powodować sklejanie rzęs
- może wysychać po kilku miesiącach od pierwszego użycia

Ocena:
5 / 5

Stosowałyście?
Jakie są Wasze wrażenia?


11 komentarzy:

  1. Też go lubię i jak tylko wpadnę do Rossmanna na bank go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go bardzo nie lubię, strasznie sklejal ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo go lubię, za tak niską cenę na prawdę fajnie podkreśla i wydłuża rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam tego tuszu, ale jeśli będzie okazja, to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy go nie miałam ale dużo pochwał już o nim słyszałam :) U Ciebie wygląda świetnie :) Muszę kiedyś go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się z nim nie polubiłam, okropnie sklejał mi rzęsy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam jakiś czas temu. Bardzo podobał mi się efekt jaki dawał. Dodatkowo, cena bardzo atrakcyjna. Kiedyś do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpis ok, ale jeśli chodzi o fotki, to skoro tu jestem pozwól, że się wypowiem. Mam nadzieję, że nie będziesz miała mi za złe!
    Jeśli fotografujesz jakiś produkt w danym kolorze postaraj się, aby tło było w innym kolorze, wtedy wybijesz i podkreślisz produkt. Może na białym? Pokombinuj!
    Życzę powodzenia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję za sugestie. :)
      Popracuję nad jakością. Super, że zwróciłaś mi na to uwagę bo to cenna uwaga. :)

      Usuń
  9. Wydaje się być ciekawym kosmetykiem ☺️👍🏻

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger