piątek, sierpnia 05, 2016

Brazylia na wyciągnięcie ręki - konkurs

Już dawni nie było na blogu żadnego konkursu.
Pora to zmienić i zmotywować Was nieco.
Wakacje na półmetku, urlopy się kończą innym dopiero zaczną a ja mam dla Was kilka niespodzianek. 
I to wszystko może być Wasze.
Co trzeba zrobić aby zostać posiadaczką (bądź posiadaczem) tego oto zestawu:



Ogłaszam wszem i wobec - konkurs!!!
Proszę Państwa klawiatura w ruch bo warto.
Krem oliwkowy na noc, pięknie pachnący balsam i słodycze (te zdrowe)...
Taki oto zestaw trafi do kogoś z Was.
Co trzeba zrobić aby go otrzymać?

1. Być publicznym obserwatorem bloga Malowana Słońcem
2. Zostawić komentarze pod przynajmniej trzema postami (komentarz to coś więcej niż ":)" lub dwa słowa).

I w zasadzie tyle.
Będzie mi bardzo miło jeśli polubisz FP na FB. Za to będzie dodatkowy los.
Czyli podwójna szansa na wygraną. :)
Dodatkowo za udostępnienie info o konkursie  na FB kolejny los.
A jeśli umieścisz na swoim blogu baner jako link odsyłający do postu traktującego o konkursie to masz meeeega szansę na wygraną.

Zatem:

1. Obserwuję bloga jako: (...)
2. Zostawiłam / zostawiłem komentarze: TAK / NIE

Dodatkowe losy (możliwe aż trzy więcej):
3. Lubię FP jako: (...)
4. Info na FB udostępnione: TAK (link) / NIE
5. Baner na blogu: TAK (link) / NIE

Punkty 3-5 nie są obowiązkowe ale zwiększają szanse.

Konkurs zaczyna się dzisiaj tj. 5 sierpnia 2016 r. i kończy się o północy 30 września 2016 r.

Wyniki podam wciągu tygodnia.
Zwycięzcą będzie ta osoba, która zaskoczy mnie swoim kreatywnym komentarzem.

Wybrana osoba będzie miała 4 dni na podanie danych do wysyłki (tylko teren Polski).
Jeśli nikt się nie zgłosi losowanie przeprowadzę ponownie.
Powodzenia. :*


19 komentarzy:

  1. 1. Obserwuję bloga jako: swiaturody159
    2. Zostawiłam / zostawiłem komentarze: TAK
    3. Lubię FP jako: nie
    4. Info na FB udostępnione: NIE
    5. Baner na blogu: TAK http://swiaturody159.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję bloga jako: paulinowo
    2. Zostawiłam / zostawiłem komentarze: TAK
    3. Lubię FP jako: Paulina Onisko
    4. Info na FB udostępnione: NIE
    5. Baner na blogu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokometowałam ;)
    Obserwuję jako Hair World
    Baner takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuj bloga jako paulina sadkowska
    Komentarze zostawione
    Lubię na fb jako paulina sadkowska

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję bloga jako: zaczarowanaa
    2. Zostawiłam / zostawiłem komentarze: TAK
    3. Lubię FP jako: NIE
    4. Info na FB udostępnione: NIE
    5. Baner na blogu: TAK www.me-and-my-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie biorę udziału, ponieważ za dużo mi się kremów ostatnio nazbierało i nawet maż narzeka, że cały czas zmuszam go do ich używania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw, a ja mam pytanie: do jakiego rodzaju cery jest ten krem? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie biorę udziału, ale życzę pozostałym powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czy były gdzieś wyniki tego rozdania które trwało do konca września?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger