sobota, września 17, 2016

Odrobina jesieni w drzwiach

Wczoraj udało mi się wyczarować coś (tak mi się wydaje) pięknego.
I to coś z niczego.
Pomysł stworzenia czegoś takiego chodził za mną już chwilę. Aż do wczoraj, kiedy to zrealizowałam go.
I wydaje mi się, że całkiem fajny efekt końcowy uzyskałam.


Co będzie potrzebne do przygotowania takiego mini ogródka?


* pudełko drewniane 
* wrzosy lub inne jesienne kwiaty
* lampka słoneczna
* kasztany
* szyszki
* żołędzie 
* konar z drzewa (nie za duży)
* kawałki spróchniałych gałęzi (najlepiej porośniętych mchem)
* kamień ozdobny
* ziemia
* folia chroniąca przed wodą
* inne "gadżety" (w zależności od tego, co chcemy uzyskać)







I oczywiście coś jeszcze...


Pomysł, jak będzie wyglądał efekt końcowy, zależy tylko i wyłącznie od Was.
Ja Wam jedynie zasugerowałam, co można zrobić.
U mnie wygląda to tak:







Użyłam na samo dno folii aby zabezpieczyć przed wodą w trakcie podlewania.
Ale już teraz mogę się Wam przyznać do błędu jaki popełniłam.
Powinnam była najpierw pudełko zaimpregnować i pomalować aby chronić je przed deszczem czy w ogóle wodą.
Wy nie popełnijcie tego samego błędu.
Ale do podążania za tym pomysłem zachęcam.

Zdecydowałam się na wrzosy bo uwielbiam te kwiaty.
Wrzosy, lawenda...
Coś wspaniałego.

Buziaki :*

18 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł, no i efekt świetny. Do zrobienia takiego mini ogródka można także namówić dzieciaki, aby nam pomogły i przy okazji kreatywnie spędziły czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł i wykonanie. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham kasztany i wrzosy :) bez nich jesień to nie jesień :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ogródek:) szkoda, że ja mieszkam w bloku....
    Zaprosiłam Cię do zabawy Liebster Blog Award, będzie mi miło jak weźmiesz w niej udział :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)
    https://kwadransdlaciebie.blogspot.com/2016/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł, fajnie że skrzynka nie wielka i można taką postawić również na balkonie. Pozdrawiam, Joanna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna dekoracja! :) Uwielbiam takie projekty zrób to sam. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna dekoracja - tym bardziej, że wrzośce to moje ulubione jesienne rośliny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam wrzosy, choć za jesienią nieszczególnie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł. Podoba mi się :-) Ciepło pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wrzos:)

    Obserwuję:) https://karminoweusta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł :) A te wrzosy i szyszki super :) Można codziennie mieć inny mini ogródek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger