poniedziałek, października 24, 2016

Wyniki rozdania z Brazylią

Wiem, wiem. Wyniki miałam podać daaawno temu.
Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Na takie opóźnienie złożyło się wiele czynników o którym, póki co, nie chciałabym mówić...
Ale do rzeczy...




Dziękuję wszystkim za udział. Cieszę się, że zainteresował Was taki zestaw.
Nagroda trafia do Zaczarowanaa z bloga http://me-and-my-passions.blogspot.com
Zwyciężczynię proszę o kontakt poprzez FunPage bloga na FB a pozostałym osobom jeszcze raz serdecznie dziękuję za udział w zabawie.

8 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ślicznie! Bardzo się cieszę :)
    Mogłabym prosić jednak o maila do Ciebie jeśli to nie problem? :) Albo napisanie do mnie(mail - zaczarowanaa.fashion@gmail.com)
    Nie łącze spraw blogowych z 'prywatnymi', że tak powiem - stąd moja prośba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o kontakt tak jak napisałam. Rozdanie było na blogu. Nie sądzę żeby to jakoś ingerowało w prywatość?
      Czekam na adres do czwartku, jeśli się nie ponawi to wyłonię innego zwyciezcę. :)

      Usuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger