czwartek, lutego 02, 2017

Czy to już luksus?

Dzisiaj znowu będzie o marce, którą bardzo lubię.
Opowiem Wam o innowacji. A przynajmniej taką informację podał producent na wieczku. I to na czerwono. 
Czyli uznał to za coś, co jest warte uwagi i przetestowania.
Jak się sprawdził  luksusowy krem odżywczo-regenerujący do twarzy i ciała z firmy Eveline Cosmetics?


Produkt ma pojemność 200 ml. Zamknięty w okrągłym pudełeczku. Podoba mi się takie rozwiązanie. Zakręcamy i już. Produkt nie ma szans się "ulotnić".
Elegancki, prosty design. Przeważa barwa bieli i odcieni niebieskiego.
Extra Soft Kolagen & kozie mleko ma lekką konsystencję. Przyjemnie rozprowadza się po ciele. Chociaż jak dla mnie jest to za lekka konsystencja. 
Zapach - wspaniały, delikatny i nadający naszej skórze świeżości.
Producent wspomina o głębokim nawilżeniu. Według mnie owszem krem nawilża ale nie jest to jakiś efekt WOW. Mogłoby być zdecydowanie lepiej. 
W końcu to Eveline.
No ale to, że u mnie się nie sprawdził nie oznacza, że u Was będzie podobnie.
Jest to luksusowy krem odżywczo-regenerujący do twarzy i ciała. Nie lubię takich połączeń. Wolę kiedy krem do twarzy mam w innym pojemniku.






Co mi się podoba a co mnie drażni w tym kremie?

Plusy:
+ cena (można upolować nawet za 7 zł)
+ ładna szata graficzna
+ śliczny, delikatny zapach
+ przyjemna, lekka konsystencja
+ nawilża (ale nie tak jak to obiecuje producent)
+ testowany dermatologicznie
+ do twarzy i ciała (u mnie minus za to ale może dla Was in plus?)
+ dostępność

Minusy:
- jeśli nie jest na promocji to cena może osiągnąć wysokość nawet 12 zł
- nie sprawdzi się jeśli macie baaaardzo suchą skórę

Ocena: 4/5

Sprawdziłam i ten krem średnio przypadł mi do gustu. Polubiłam go przede wszystkim za zapach. No i za konsystencję (chociaż szału nie ma). Ale to wciąż za mało abym powróciła do niego po raz kolejny.
A jakie są Wasze odczucia co do kosmetyku?

8 komentarzy:

  1. Do tego kremu jeszcze się nie dobrałam - pewnie dla tego, że na zimę wolę coś cięższego =) I tak samo jak Ty wolę osobny produkt do ciała i osobny do twarzy... Może jak się zrobi trochę cieplej =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mógłby mi się spodobać, bo lubię bardzo lekką konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam te krem i byłam zadowolona :D Ja zawsze dorywam kosmetyki na promocji i ten nak samo wpadł mi w ręce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ok ale...
      Ale tak jak mówię Eveline uwielbiam. Pomimo tego iż ten produkt tak średnio mi się spodobał. :)

      Usuń
  4. Cześć, dziękujemy Ci za tą recenzję. Jeśli chodzi o konsystencję, to chcieliśmy tu uzyskać właśnie efekt lekkości, to właśnie ten efekt powoduje, że produkt tak miło rozprowadza się po ciele. :) Nasz krem powinien poradzić sobie ze skórą suchą i skutecznie ją nawilżyć. Co do skóry bardzo, bardzo suchej zawsze możesz spróbować naszych nowości Hydro Expert - są one przeznaczone głównie do twarzy i nawilżają niezwykle głęboko i skutecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością wypróbuję linię Hydro Expert.
      Lubię Wasze kosmetyki więc jak najbardziej. :)

      Usuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger