czwartek, maja 04, 2017

Najgorszy produkt do pielęgnacji włosów?

Staram się dbać o moje włosy jak tylko się da. Nie używam suszarki, nie trę ręcznikiem, używam balsamów i masek.
Skuszona dobrą serią o której Wam już pisałam TUTAJ  postanowiłam kupić kolejny produkt z tejże firmy.
Jak się sprawdził możecie się tylko domyśleć po tytule.
W dalszej części opowiem Wam co mi się nie spodobało.


Spora pojemność bo 150 ml i o połowę niższa cena. Łudząco podobne opakowania. I dałam się złapać. Mało tego zrobiłam zapasy sobie i kupiłam na mały prezent koleżance.
Bo przecież ten poprzedni kosmetyk tak świetnie się sprawdził no i działał cuda na włosach. A jakby tego było mało pozostawiał je pachnące. Produkt o którym wspominam miał niewątpliwie sporo zalet.
Ten dzisiejszy będzie jego przeciwieństwem. Niestety.
Opakowanie, jak już pisałam, łudząco podobne. Nie wiem jak dałam się złapać. Przecież jeśli chodzi o zakupy tego typu kosmetyków to jestem naprawdę ostrożna.





Pojemność 150 ml. Przeważają kolory czerni i bieli. Na odwrocie różowa nalepka z tłumaczeniem co i jak.
Spray w wygodnym opakowaniu. Psikamy na włosy z nadzieją iż sprawi, że będziemy dumne z naszej czupryny.
I... Niestety ale podduszamy włosy okropnym smrodkiem. Jak dla mnie nie do wytrzymania. Nieświadoma niczego spryskałam włosy. Chciałam by wyglądały pięknie. Niestety ale przy każdej kolejnej napotkanej osobie chciałam się zapaść pod ziemię. Bo czułam ten okropny zapach.
Koleżanka mówiła, że go nie wyczuwa ale pewno nie chciała robić przykrości.
Jak dla mnie porażka totalna. Próbowałam dać temu czemuś szansę. Niestety. Wszystkie 4 sztuki (oj boli to bardzo) wylądowały w koszu.
Do fluidu o którym pisałam TUTAJ wrócę z całą pewnością ale kosmetykowi, który opisuję w tym poście mówię stanowcze NIE.

Reasumując:

Plusy:
+ cena (ok. 10 zł)
+  design
+ wygodne opakowanie 

Minusy:
- skleja włosy przez co wyglądają one bardzo nieestetycznie
- po spryskaniu włosów śmierdzą one tak iż nie da się wytrzymać tego zapachu
- działanie nie ma pokrycia z tym co obiecuje producent 

Ocena:
1/5

Miałyście ten produkt? Jakie są Wasze odczucia?
U mnie niestety się nie sprawdził i było to wyrzucenie pieniędzy w błoto.
Wiem tylko tyle, że powrócę do fluidu a ten recenzowany dzisiaj będę omijała szerokim łukiem. :)

4 komentarze:

  1. nie miałam tego produktu ,mam swoje ulubione inne kosmetyki,ale widzę że skoro tobbie nie przypadł do gustu to nie ma co próbować hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu.
    Kiedy mogę spodziewać się przesyłki z nagrodą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostałam adresu, pomimo prośby, więc póki co wysyłka jest niemożliwa.:)

      Usuń
    2. Musiała mi skleroza uderzyć, bo byłam pewna, że pisałam do Ciebie. Wysłałam dane przez Instagram. Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger