niedziela, maja 14, 2017

Przekazanie nagrody z konkursu

W związku z tym, że nie zgłosiła się jedna z dwóch zwyciężczyń konkursu postanowiłam przekazać nagrodę kolejnej osobie.


Konkurs miał miejsce już chwilę temu.

Pomimo tego iż napisałam post z wynikami a także poinformowałam dziewczyny o wygranej zgłosiła się tylko jedna z nich po odbiór.
W związku z tym drugą nagrodę przekazuję dla swiaturody159.
Na adresik ( do środy 17.05.) czekam na FB.

Kolejnego przekazania już nie planuję.

Gratki :)

3 komentarze:

  1. Wow, ale się cieszę! Dziękuję bardzo! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczę, że nie chodzi o mnie bo dwa razy pisałam maila ale nie dostałam odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger