niedziela, czerwca 04, 2017

Piękne stopy z GlySkinCare

A gdyby tak cieszyć się pięknymi stopami przez cały rok? A gdyby już można było zapomnieć o suchej czy popękanej skórze? A gdyby każdy podziwiał nasze stopy za ich zdrowy, piękny wygląd?
To jest możliwe. Naprawdę.
Jakiś czas temu pisałam Wam o naprawdę dobrym kosmetyku stworzonym przez rzeszowskich podologów. Recenzję znajdziecie TUTAJ.
Dzisiaj powiem Wam o nieco innym produkcie z którego również będziecie zadowoleni. Gwarantuję. :)



Elegancka tubka z miękkiego plastiku. Zapięcie typu klik. Ładnie dobrana kolorystyka. Przewaga bieli i koloru zielonego. Za ok. 16 zł dostajemy 75 ml specyfiku, który jest całkiem wydajny.
Konsystencja dość gęsta ale nie powoduje to problemów z rozprowadzaniem kosmetyku na stopy.
Przyznam, że na początku sądziłam iż może będzie to mozolna praca i że być może w sezonie letnim będę musiała z niego zrezygnować bo stopy będą się mocniej pocić.
Nic z tych rzeczy. Spisuje się naprawdę dobrze. Doskonale się wchłania i pozostawia stopy dobrze nawilżone. 
Produkt przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji a już pierwsze efekty widać po naprawdę krótkim czasie.
Krem ma nieco dziwny zapach ale dość szybko się on ulatnia.




GlySkinCare stworzył naprawdę dobry regenerujący krem do stóp. Intensywnie natłuszcza i zmiękcza on naskórek. Warto po niego sięgnąć o każdej porze roku.


Plusy:
+ pozostawia na stopach przyjemny film
+ niweluje uczucie suchości
+ zawiera aktywne składniki, które doskonale nawilżają skórę stóp
+ wygodna w użytkowaniu tubka
+ elegancki design
+ dobre zapięcie
+ cena
+ wydajność
+ łatwo się rozprowadza
+ szybko widoczne pierwsze efekty

+ dostępność (np. TUTAJ)

Minusy:
- nie znalazłam

Ocena:
5/5

Korzystacie z tego typu kosmetyków?
Jeśli chodzi o mnie to uwielbiam wszelkie kosmetyki do stóp. Ale ostatnio nacięłam się. 
Chciałam mieć piękne i pachnące stopy więc kupiłam dezodorant do stóp. To, co zrobił nie tylko zdziwiło mnie ale wręcz wkurzyło. I to bardzo. Dlaczego?
Niebawem będzie o tym post. :)

12 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć o tym kremie, zwłaszcza, ze jest niedrogi. Moim zdaniem w pielęgnacji, zwłaszcza stóp systematyczność ma ogromne znaczenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety z systematycznością stosowania takich kosmetyków jest mocno na bakier. Potem ratuję się skarpetkami złuszczającymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj na skarpetki złuszczające. Lepiej wybrać się do dobreggo podologa. Może będzie drożej ale efekty lepsze.:)

      Usuń
  3. Ostatnio szukałam kremu do stóp, następnym razem skuszę się na ten. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważyłam, że zwłaszcza latem wystarczy odpuścić pielęgnację stóp kremem nawet na jeden wieczór, a skóra błyskawicznie się wysusza. Dobry krem na wagę złota, dzięki za konkretną recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger